Ændringer som følge af stigende smittetal

Kære forældre.
Jeg havde håbet at vi ikke blev nødt til at ændre på ting, men sådan er det ikke. Pga. det store antal smittede i Danmark og især i Jammerbugt, er vi nødt til at ændre på en række ting i skolen. Der er ikke noget der bliver bedre af det her, men jeg synes, det er vigtigt at vi hele tiden har for øje, at hvis vi alle bare lader stå til ender vi med at skolerne bliver lukket ned igen ligesom i foråret. Nedenstående træder i kraft dags dato:
– Skole-hjemsamtalerne udskydes, vi håber, vi kan få dem afholdt inden jul, men lige nu sætter vi ikke ny dato. I vil alle blive ringet op af klasselæreren i løbet af de næste 14 dage, så vi kan høre lidt om, hvordan det går. – Der er fra tirsdag morgen ingen adgang for forældre på skolen. Eleverne afleveres og afhentes ved døren. Det gælder både i SFO og i skolen. Hvis I skal snakke med en ansat skal I banke på vinduet enten til SFO eller til lærerværelset. – Åben skole aflyses, og det udskolingsarrangement, der plejer at være i forbindelse med åben skole, udskydes. – Brobygning for udskolingen aflyses. – Bhkl.-4. kl. har idræt udenfor, og foreløbig er der ingen omklædning og bad for dem før og efter idræt. Husk derimod tøj efter vejret. Det gælder forøvrigt hver dag!! – 5.-6. kl. og 7.-9. kl. har idræt hver for sig. De er stadig i hallen, hvor de klæder om og går i bad. Hallen bliver delt op, så de ikke har selve idrætstimen sammen og omklædningsrummene bliver fordelt efter klasse og køn. – ALLE skal medbringe sin egen drikkedunk. Vi mener ikke, at det er særligt hensigtsmæssigt, at eleverne låner hinandens drikkedunke, ligesom de også får nej til at måtte dele madpakker.
Disse var ordene i denne omgang. Jeg håber, vi alle kan hjælpe hinanden med at stå sammen om det, så vi sammen kan få smittetallet bragt ned.