Udlevering af selvtest

Kære forældre
Jeg håber, I alle har haft en glædelig jul og har nydt dagene.
Vi har fået mulighed for at udlevere selvtest til eleverne, så I kan teste derhjemme, inden eleverne møder fysisk i skole den 5. januar 2022. Muligheden gælder ikke for børn i børnehaveklassen. I modtager derudover ét testkit til brug ved eventuel smitte på skolen (den såkaldte 0-dagstest).
Det betyder, at I kan afhente gratis test på skolen til at teste jeres børn. Jeg anbefaler, at I hjælper jeres børn med at udføre testen.
Testene kan afhentes på skolen mandag den 3. januar eller tirsdag den 4. januar.
Jeg håber, at I vil tage imod tilbuddet, så vi alle kan få en tryg opstart efter nytår.
Efter nytår vil jeg sende nyhedsbrev ud om hvordan de nye restriktioner ser ud, og hvordan vi organiserer os efter dem.
I ønskes alle et godt nytår.