Afslutning

Kære alle sammen.
Forestil jer en emoji af mig der danser rundt med hænderne over hovedet 🙂 Det er sådan, jeg har det lige nu. Vi må vende tilbage til normale tilstande. Det betyder, at vi må holde vores afslutning, som vi allerhelst vil.
Derfor har vi i dag besluttet, at alle klassearrangementerne om aftenen, I var inviteret til, er aflyst, og i stedet holder vi fælles afslutning for hele skolen MANDAG den 21. juni kl. 17.00-20.00. Så I er hermed alle inviteret, og I må meget gerne tage søskende, naboer og bedsteforældre med. Nu skal vi have en fest.
I skal selv medbringe madpakke, drikkevarer, service og tæpper til at sidde på. Vi tænder op i bålhytten, MEN hvis I alle kommer med bagekartofler og koteletter, får vi et problem med at komme til at spise inden arrangementet slutter, så det må I godt lige tænke på i jeres madplanlægning.
Når vi har spist bliver der forskellige aktiviteter og vi slutter af fælles med en sang.
Vi glæder os helt vildt til at se jer.
Venlig hilsen Charlotte