Vedr covid19

Kære forældre.
Jeg har i dag ringet en del elever hjem med symptomer på covid19, dvs. ondt i halsen, hoste, hovedpine og utilpashed. Jeg har været ret striks og vil være det de næste dage af hensyn til alle de andre elever og deres familier. Hvis det viser sig, at en af eleverne har covid19, skal resten af klassen isoleres som nær kontakt, og denne isolation kommer til at strække sig hen over jul.
Jeg vil derfor bede jer om at tage hensyn til alle de andre elever på skolen og deres familier og overholde retningslinjerne, der siger, at børn med symptomer, dvs. ondt i halsen, hoste, feber, åndenød og lign. influenzasymptomer ikke må komme i skole, og at de skal blive hjemme enten til 48 timer efter symptomophør, eller til de har en negativ test.
Jeg synes, at vi lige nu er nødt til at hjælpe hinanden og tage hensyn til dem, man har kontakt med.
Jeg håber, I har forståelse for denne mail.
Venlig hilsen Charlotte Klim Friskole Oddevej 59 9690 Fjerritslev Tlf. 98225292

Dette indlæg blev udgivet i Nyhedsbrev. Bogmærk permalinket.